SK CZ HU HR EN

Reklamacija

Prije preuzimanja i plaćanja kod uplate pouzećem za pošiljku kurirskoj tvrtki, Vam preporučamo na licu mjesta provjeriti, da pošiljka nije oštećena. U slučaju većeg oštećenja (rastrgana ambalaža, deformacije i ostala veća oštećenja) Vam preporučamo da ne preuzmete pošiljku. U slučaju reklamacije nam robu za reklamaciju pošaljite uključujući opremu i kopiju računa, opisom greške i Vašim kontaktnim podacima (adresa, tel.broj, e-pošta) na adresu: Packeta International s.r.o. – HR post ID 95959130 – Japitex s.r.o., Stancija Kaligari 3. Žbandaj, 52440 Poreč ISKLJUČIVO HR postom.

Reklamacijski formular možete skinuti ovdje.

Robu šaljite ili kao paket, ili kao preporučeno pismo. Ako nam ga pošaljete pouzećem, neće biti primljen. Roba za reklamaciju mora biti dostavljena čista i mehaničku neoštećena. Troškove dostave robe na reklamaciju smjerom od kupca prema prodavatelju, plaća kupac. Poštarinu i ostale troškove ne vraćamo. Dostavu natrag Vama, nakon rješenja prihvaćene reklamacije plaćamo mi. U slučaju da dođe do greške proizvoda u jamstvenom roku (24 mjeseca), kupac ima pravo na odstranjenje nastale greške. U slučaju, da se greška proizvoda ne da otkloniti, primjerak s greškom ćemo Vam zamijeniti za novi. Reklamaciju robe rješavamo u što najkraćem roku,no najkasnije do 30 dana od datuma primitka reklamacije.

Rješavanjem prihvaćene reklamacije se jamstveni rok produljuje za vrijeme trajanja reklamacije. Ako je reklamacija bila riješena u zakonskom jamstvenom roku, promjenom robe za novu, tada će jamstveni rok početi isticati ponovo, od datuma rješenja reklamacije.  Na robu, koju si zadržite važi zakonom određeni jamstveni rok od 2 godine. Roba ostaje, sve do uplate pošiljke vlastništvo tvrtke JAPITEX s.r.o.

Prijavite se za newsletter te dobijte popust od 5 eur

Nikada ne propustite ponudu. Prijavite se u newsletter i dobijte popust u visini od 5 €, koji važi za prvu kupovinu u vrijednosti od 70 €

×
Pretražujemo